hatar slutet av varje månad..

2010-03-29 / 22:23:44
ja för då kommer först lönen å man blir så lycklig å tror att man kan göra massa saker..äntligen..men sen ska d mesta försvinna till sådant onödigt som räkningar! blä säger ja bara...

men e man vuxen så måste man tydligen ta ansvar också...kanske ska sluta vara vuxen å bara köpa skor för lönen?

d har varit ett par hektiska dagar, därav dålig uppdatering..om d nu skulle vara någon som bryr sig?
ja skrev i lördags å i söndags bara jobbade ja...sen kom ja hem å va trött å grinig å hungrig...så söndagens posetiva blir ju min otroligt tålmodiga och älskvärda pojkvän. kan man önska sig nått mer?

så i dag då...ja kan återigen gå normalt efter min "mc-olycka" om man inte ställer mig framför en trappa förståss...dagen har varit både ris och ros på jobbet...orkar inte gå in på d men d e inget som rör mig i ryggen egentligen, lite trist stämmning bara. ja köpte en liten buske idag...eller d ska väl bli en buske för nu ser d bara ut som en pinne. d e en hallon planta som ja köpt till johan eftersom han fyller den minimala frysen med just frusna hallon...haha. ja har även hunnit me en promenad nu ikväll tillsammans me underbara emelie! alltid skönt att prata av sig lite me henne! läöngtar otroligt efter vår semesterresa i sommar! åh så underbart!

dagens får bli promenaden eftersom inget kul hände på jobbet å älsklingen jobbar ett tag till:) men fina emelie går inte av för hackor!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: