jag blir förbannad...

2010-03-12 / 23:01:18
som ja har längtat efter helgen. e så trött idag. hade dock en väldigt rolig dag på jobbet. fick en väldigt bra kommentar idag när vi fick se att det snöade. " min far han tyckte inte om snö. han blev förbannad! ja tycker inte heller om snö hela tiden. ja blir me förbannad på snön. försvinn för fan, ja vill inte ha dig här snö!"

haha, ja trodde ja skulle trilla av stolen! klockrent. ja e också lite smått förbannad. fast inte så mycket på snön då utan mest på att ja inte hittar utemöblerna jag vill ha. har försökt hitta bilder på nätet, men icke. ja kommer lixom inte i närheten. å som vanligt duger d inte me liknande utan de ska vara EXAKT som bilden ja har i huvudet. tänk om ja har fantiserat ihop något som inte finns? fast ja e nästan helt säker på att ja har sett dem!

snälla hjälp mig! de ska vara i gjutjärn och vita. rund sitts och ryggstöden ska vara rundade upptill...ja vill verkligen ha dem...NU!!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: