jag har sorg :(..å finaste mickan fyller år:)

2010-03-17 / 22:31:42

GRATTIS UNDERBARA FINA FANTASTISKA ÄLSKADE MICKAN PÅ FÖDELSEDAGEN!!

hua vilken dag d var igår. tänkte att d verkligen skulle vara en toppendag när man va ledig å allt...men icke. framåt eftermiddagen åkte ja hem till skogen en stund. å vi hade en mindre rolig diskussion...min hund e verkligen dålig. hon e gammal å balansen e inte bra å d finns bara en sak att göra

...min älskade nova...

så nu e d lite ledsamt i mitt hjärta. tur att man har en förstående å stöttande pojkvän vid sin sida!!!nå ja, ja har också fått måla lite i d blivande tv rummet igen...tyckte ja va smart när ja köpte självhäftande blommor på ikea att sätta upp på väggen, men där ville de minnsan inte sitta. så nu har ja målat dit dom istället...tycker nog att d blev ganska likt ändå!

 med ikeas fusk blommor...
      med mina målade blommor...


sen fick vi ju äntligen ihop vitrinskåpet i söndags å d blev så fint...

 


i kväll har ja jobbat å tiden har gått fort. nu slutar snart älsklingen jobbet också, å ja e jätte kram sugen nu...

dagens nu då...d måste vara hur glad ja e att ja har johan...han finns verkligen där i glädje och sorg...d e skönt att ha honom att luta sig mot å dela allt med...


snäckorna plockade johan till mig på filipinerna...

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: