jo men visst...

2010-03-14 / 23:26:58
d har varit nästan en heldag på road trip me älsklingen idag. vi började turen med en visit i " vårt" torn i aboda klint. så jävla högt, läskigt och vingligt, å ändå ska vi klättra upp varje gång. trotts att vi båda e höjdrädda. fast idag va johan lite kaxig å gick ända fram till kanten å kikade ner, medan jag satt på "bänken" å höll fast mig krampaktigt me gråten i halsen. begriper inte varför ja ska ge mig på d där jävla tornet när ja vet hur jävla rädd ja blir!

sen när vi ändå var på vägen, tog vi en tur förbi älskade mickan´s nya hus, som micke höll på att måla...så underbart d kommer blir. jätte stort å fint, å vilken trädgård sen...wow! sen hem å skruva ihop vitrinskåpet som vi köpte igår på ikea..orkade inte lägga upp bilder ikväll, för vi har precis blivit klara! nåja. fint blev d å nöjd e han! ja, för d e ju hans wiskeyskåp serru! men, men. lik förbannat blev d riktigt bra!

vi var förbi evelina på netonnet på hemvägen också, för vi tänkte att hon kunde visa oss en vägghylla som vi funderar på att köpa, men den va så välförpackad så d gick inte tyvärr, men vi tror nog att vi köper den ändå!

så jävla trött e ja nu, så ja ska bara fixa matlåda å sen dyka ner i sängen. johan e å hämtar pellets så ja hoppas att ja inte somnar innan han kommer tillbaka, men d tar inte så lång tid så ja tror nog ja ska kunna hålla mig vaken.

dagens, eller dagarnas: johan, johan, johan! så underbart att bara spändera tid me honom. ingen annan å bara koncentrera oss på varandra!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: