psykbryt i butiken...

2010-03-18 / 20:21:24
oj va arg ja va idag...ja fick värsta utbrottet i en butik idag. min lilla vän vet inte hur man ska bete sig tydligen!

när vi stod i kön så va d en tysk dam framför som inte förstod riktigt hur mycket d kostade och d tog lite tid, så min vän tappar tålamodet fullständigt. han svär å lever å talar minnsan om att man inte får prata när man står i kö...där lärde ja mig något nytt :P då ber ja honom att lugna ner si och vänta på sin tur. då drar han sin arm över varubandet å skyfflar ihop varorna i en hög för den framför. å börjar slänga upp sina varor. då blir ja lite smått irriterad å tycker inte att han ska göra så...men d tycker han. folk glor å d e allmänt pinsamt...ja va så arg att ja skakade å frustade både rök å eld...men han tyckte inte att han gjorde fel!

jaja, nu e ja nyss hemkommen från en lång och skön promenad me finaste fie! så underbart. vi har nu planerat att gå ut på lördag...ska bli så kul...har inte varit ute me henne på år å dar känns d som, men så e d givetvis inte:P

älsklingren jobbar ett par timmar till så ja får väl försöka sysselsätta mig bäst d går...kom på mig själv me att fullständigt förlora fotfestet av hans blickar idag:) fröken e obeskrivligt, övermänskligt kär!

dagens...mina underbara fantastiska vänner!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: