återhämtad...

2010-05-09 / 22:09:04
får väl försöka sammanfatta dagen lite snabbt mellan filmerna nu då...började ju helt underbart :) plockade upp emelie på vägen till jobbet, tog min runda, åt lunch, gjorde d ja skulle, å strax innan fikat så ropade emelie ut oss, ocg då hade igelkottarna vaknat till liv. fråga mig inte varför, men ja hade faktiskt kameran me mig till jobbet idag...så givetvis blev d ett par knäpp på den. tyvärr var de små liven så långt in i buskarna så d blev inga bra kort..men men. bättre än inget alls!

sen hem då och hmm...johan har fixat en cykel till mig...inte en sån ja ville ha, och utan fotbroms, men d e ju ialla fall en cykel. den duger nog tills vidare :)

sen blev d en liten tur till örsjö, och sedan hem å titta på film...nu en film till å sedan god natt..jobbar i morgon me så d e bäst att va utvilad!

dagens: att ja äntligen hittat mina underbara utemöbler :) ja, eller d va ju h´johan som hittade dom :P
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: