feeling the up-side

2010-05-17 / 21:43:47
har funderat å funderat å kännt efter hela dan...men nää...ja kan verkligen inte känna att d finns något litet mörkt moln på min himmel...allting går min väg just nu. ja har ett jobb jag stormtrivs med, även om vissa dagar kan vara jobbiga, ja har UNDERBARA vänner som finns i min närhet, ja har en otrolig familj som står vid min sida, ja har en makalöst fantastisk pojkvän som älskar mig för att ja e ja. ja behöver inte ändra på mig för att skapa så lite konflikter som mäjligt, å ja behöver inte krypa å be om ursäkt även om ja vet att ja har rätt...har som sagt funderat mycket på allt detta idag, å ja har kommit fram till att livet e underbart just nu.

har jobbat idag som vanligt, å d hände inte så mycket. a-fi å ja fick oss ett gott skratt strax innan lunch idag. lite svårt att förklara, men alex ska ju sluta hos oss och börja på ett annat ställe, och idag berättade han för de boende att han skulle sluta i september. han hade nog räknat med LITE anorlunda reaktioner tror ja :P haha...en sa bara "jaha, jaha", en annan sa typ " ja men , d blir nog bra ska du se" å en tredje sa nått i stil me "jasså? jaja där ser man" oj va vi skrattade :)

nu har ja precis varit ute på en LÅNG promenad me finaste sofie och lekt fotoexpedition :) tagit massa kort å pratat massa dumheter vi pysslade me som små...hihi...vet inte riktigt om korten blev så bra, men ja lägger upp några här så får ni säga va ni tycker helt enkelt...å d gäller ALLA! läser du och tittar så lämna gärna en kommentar :)

dagens: fotoexpeditionen :)

           

           

        
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: