gott å blandat...

2010-05-11 / 23:59:37
idag har fröken varit ledig.. välbehövligt vill ja medge. började dagen me en promenad med johan å grannpöjkarna. såg en liten ekorre i parken:) så söta de små liven e! sen gjorde vi inte så mycket innan johan åkte till jobbet. ja gjorde iofs inte så mycket jag heller.

ja plockade undan lite saker som vi inte använder och donade lite, men ja hade lite lätt huvudvärk, så ja tog d ganska lugnt. sen fick ja lite damp å tog med mig kameran ut på en promenad, men tror ni att ja fotade nått då? självfallet inte...så jädra dum man e när man inte e van...hade musik i öronen å struttade runt å halvdansade å diggade för glatta livet...om någon såg mig, ansåg de nog att ja inte va riktigt som jag skulle men d brukar ja ju inte va heller :P

nu har ja sån fruktansvärd huvudvärk så d blir sängen direkt. jobb i mon me! tjohipp-tjohej

Dagens : nu e vi snart på gång med nästa rum :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: