I´m awesome...

2010-05-21 / 20:24:58
...trotts ett vidunderligt oväder inatt! vaknad av ett sådant åskoväder att ja nära på lipade...stakars johan höll ja vaken me, med mina halvkvävda panik-skrik :( trotts detta har ja haft en fantastisk dag tillsammans med min fina vän sofie.  vi tog kameran me oss i strålande solsken och knäppte några bilder...ja måste nog ändå säga att ja e lite småstolt över en del kort :)

bara för att skryta lite, så tyckte grannen att ja skulle "bli modell" :P njae..d vet ja inte, men d va väldigt roligt!

           

        

           


å så måste ja ju bara visa några på lilla stumpan också :)

       


sen ska ju bilderna redigeras lite å så...oj va vi var nöjda me vår dag!!!

dagens: så klart fotograferingen !!
Kommentarer!
Postat av: moster Lindis

Vilka fina bilder Fridah. :-) Jag håller med dig om att du ska vara stolt över dem.

Kram

Kommenterat - 2010-05-21 / 22:22:08
Postat av: fridah

tack så mycket moster:)

Kommenterat - 2010-05-21 / 22:34:24  | URL - http://funbyme.blogg.se/
Postat av: Sossis!!

Nej usch fy vad jag ser illa ut=( Jag skäms!!!

Men du gumman blev jätte bra,jag ska nog bli fotograf =)massa kramar

Kommenterat - 2010-05-24 / 11:36:17
Postat av: fridah

hörrö...du e jätte fin på bilderna...pöss

Kommenterat - 2010-05-24 / 11:52:27  | URL - http://funbyme.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: