just idag...

2010-05-06 / 21:59:55
är en underbar dag. jag har haft en ganska bra dag på jobbet. d känns som att folk tar mina tankar på allvar för första gången i mitt liv. folk HÖR det JAG säger. detta är någonting helt nytt för mig å ja tycker att d e både lite läskigt och samtidigt väldigt lyftande! d e inte bara d att man LYSSNAR på ord som kommer från min mun, man HÖR orden och meningarna. d har varit ganska lugnt på jobbet idag, men på samma gång har jag haft fullt upp. men det har inte varit så stressigt idag som d brukar vara.

när jag kom hem fick ja mig minnsan en överraskning:) hihi. vi åt potatis, grillad kyckling, grillade revben och vitlökssås som johan hade fixat :) efter maten åkte vi till bällsjö. d e ju ändå VÅRT ställe och det är vår dag så vi tyckte att d passade. sen tog vi en sväng förbi örsjö på vägen hem. å även en snabbtitt hos mamma å pappa när vi ändå var på vägen. ja hämtade syrrans gamla digitalkamera som ja tror att ja ska köpa! nu sitter vi här hemma och ja ska fixa lite tacosnaks till oss nu.

min saknade lilla gumma amelie ringde idag när ja var på jobbet :) va glad ja blev. hon har bokat biljett ner lagom till min födelsedag :) ja LÄNGTAR efter att få bli ett år äldre :P va kul vi ska ha d! hon stannar nästan en vecka å d kommer bli en toppen vecka.

idag är en speciell dag. johan å jag har varit tillsammans i FEM hela månader idag :) d e sjukt va tiden går. men ja e mer kär än någonsin förr. d e ju så här d SKA kännas när man e kär. d e ju d här som alla människor drömmer om. JAG av alla människor har hittat denna drömmen. jag kan inte beskriva hur mycket denna mannen betyder för mig.

johan får mig verkligen att må grymt bra. han får mig att tro på mig själv. han gör mig stark nog att våga saker ja aldrig vågat förut. johan plockar fram den bästa sidan av mig. en sida ja inte visste att ja hade. ja vill inte gå in på d för mycket här, men ja har inte direkt haft de BÄSTA å SNÄLLASTE pojkväånnerna innan, å självförtroendet har verkligen varit lågt. väldigt lågt väldigt länge, men nu känner ja ändå att jag har faktiskt betydelse och jag har lika mycket värde som vilken annan människa som helst. detta vet ja nu för att johan har lärt mig det!

dagens: min fantastiska underbara pojkvän!!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: