nu jädrans...

2010-05-10 / 21:05:39
ska köpa syrrans kamera eftersom jag slarvat bort min...så nu blir d foto upplägg :)

 här e monstret...hon ser ju söt å snäll ut..men skenet kan bedra :) 
                                 ja håller min på avstånd ialla fall...


så här fint blev d när tv: hamnade på rätt plats...



 en fin blomma i vår trädgård :)

 vackra tulpaner, som ska tas tillvara
 
innan "byggare bob" gräver sönder hela rabbatten. men de får stå en stund till..


den här ska också sparas... va d nu e :P

så får d va...för tillfället...

dagen har varit lugn. d har flytit på som d ska, å nu ska ja äta lite mat innan magen går någon annan stans för att få mat! i morgon e ja ledig å då får vi se om d blir fler bilder...

dagens: ja lyckades komma på lösenordet till spotify så nu spelas d musik igen :P duktiga jag, men nu har ja redan glömt d igen :(
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: