onsdag 26 maj

2010-05-28 / 00:24:01
ja d e en dag för sent, men bättre sent än aldrig...

d va välla inte så mö som hände på jobbet...bara handledning, föreläsning och personalmöte...skittrist dag...va jättetrött när ja kom hem från jobbet, men hade samtidigt överskottsenergi så ja ringde sofie å så åkte vi ut till mamma å tog hem lite grejer så vi kunde skriva ut de fina bilderna som vi tog :) så otroligt bra gick d å fint blev d...känner mig lite egoistisk men ja e så otroligt stolt över mina bilder...d måste man väl få vara?

vi satt hela kvällen å skrev ut olika kort i olika former å olika färger!!! d e så underbart att sofie helt plötsligt dykt upp i mitt liv igen!!! så glad att min "syster" e inom gå avstånd igen!!! <3

dagens: fotostugan :)



hälsade på min älskade lilla nova också!!! så vackert väder hon har :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: