summa summarum...

2010-05-31 / 21:10:44
den här månaden:

* började ma en underbar kväll tillsammans me mamma, syster, moster, mormor å moster igen :) vi hade en magisk kväll tillsammans med JOE LABERO!!!

*vi gick på nybro marknad, som va precis lika värdelöst som vanligt :)

* har vi åkt motorcykel ett par gånger

* var vi i emmaboda å kikade på bilar

* har jag lekt modell, och blev väldigt nöjd me resultatet!!!

* har vi cruisat runt i borgholm å ja hade båda skorna med mig hem :)

* tog älsklingen å ja en liten meta-tur

* har ja flitigt använt min kamera :)

* har ja återigen förundrats över hur mycket man kan tycka om en människa och hur otroligt lycklig han gör mig. jag har aldrig mått så bra, varit så lycklig eller verkligen älskat någon som ja gör med min johan !!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: