tredje gången gillt idag...

2010-05-28 / 11:00:11
tar ett tredje inlägg idag då...fast d här bör ju då handla om dagen idag :) vet inte riktigt hur d ska gå till, för dagen har ju bara börjat än så länge :) ja har iofs redan satt igång tvättmaskinen, diskat, gjort fruktsallad och avnjutit min fruktsallad ute i solen. pappa räkade så lägligt vara tvärs över gatan, så han fick också lite smaskens. johan ska sälja sin motorcykel idag, så han e upptagen på sitt håll. å ja får snällt hålla mig till hushållsarbete en stund :)

idag är det "smaka på världen i nybro" och johan å grannen ska troligen ner till öltälten i kväll...typiskt att man jobbar! nåja, jag ska ABSOLUT inte klaga! ja jobbade varken nybro cruisingen eller borgholms cruisingen eller nästa helg när ja fyller år å amelie kommer ner :) ja ska inte klaga...men, d kommer alltid ett men, varför ska d va sånna här gallej just den helgen ja jobbar långhelg? d e ju så jobbigt att inte kunna sova ordentligt!!!

fast å andra sidan så ska ja nog inte klaga på d heller , för efter semestern blir d nog till att jobba lång helg båda helgerna!! skit! men d e ju bara var tredje helg så d e ju inte så farligt!! ja ska verkligen inte gnälla! ja har ett underbart liv. johan e helt fantastisk...att vara tillsammans med honom e som att ha d bästa från två världar:) han behöver inte ha koll på mig hela tiden. han tycker d e okej att ja umgås me mina vänner...ja kan umgås me mina vänner som om ja vore singel. (då menar ja hur ofta ja vill å kan) men samtidigt så har ja ett helt underbart förhållande med en man ja ALDRIG vill vara utan!

är ja ledig en lördag till exempel, så kräver inte johan att ja ska umgås me honom hela dagen...ja kan träffa mina vänner och han blir inte arg eller grinig eller förbannad å anklagar mig inte för att inte älska honom bara för att ja väljer att ta en shopping tur me en vänninna istället för att glo på när han tvättar sin bil...för johan e d helt okej att ja inte har ett koppel runt min hals...ja vet att d låter dumt, men d e så ja upplever att ja haft d förut! kanske inte hela tiden, men i mellanåt har ja faktiskt känt mig fast bunden...nog om d! nu e nog tvätten klar så ja får försöka trilla in i kväll efter jobbet å se om d hänt något!

dagens så här långt: fruktsallad i solen :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: