vart tog våren vägen?

2010-05-05 / 09:58:46
d e para pollen å kyla i luften nu...vart tog våren vägen? d började ju så hoppfullt...men men...ja e medveten om att d varit lite glest mellan inläggen här nu, men ja väntar fortfarande på bilderna från cruisingen...

ONSDAG

d e idag d. ja har satt igång en maskin tvätt och sitter och funderar lite på olika sätt att pryda väggarna. ja e ju inte så mycket för d der traditionella med tavlor som hänger på raka led och fyller väggarna...ja e nog mer för collage tror ja. hmm..har några ideer på lut, men ja har inget bestämt än, så d får vila lite.  vad händer idag då? ja, inte mycket. ska strax iväg och jobba, så ja borde inte sitta här, utan fixa något att äta. ja jobbar kväll idag, så ja slutar halv tio i kväll. blir nog inte så mycket mer av denna dagen.

dagens: kan tänka att d blir johans underbara kramar å pussar när ja kommer hem:)
TISDAG

...jobbade ja till fyra. d va ganska mycket å stressigt på jobbet igår. just nu hatar jag paradisgruppen, (eller i tisdags gjorde ja d i alla fall) nå ja. de behövde hjälp eftersom en var sjuk, så vi försökte pussla så gott vi kunde, men när ja ringde å sa att vi inte kunde vid kvart i tolv för att vi hade vår lunch då, blev käringen skit sur å sa att chefen minnsan hade sagt att vi skulle hjälpa dem. så vad gör man?  sagt och gjort. sen visade d sig att folk på vårt ställe skulle till kalmar med brukare, och att jag och en till skulle hjälpa till på ett annat ställe, så vi var GANSKA kort me folk...men d gick ju bra, men man va ju så där lagom glad när man kom hem.

men d släppte snart för johan står å lagar mat till mig när ja kliver innanför dörren. åh! denna underbara mannen är MIN! när vi ätit så åkte vi till kalmar och köpte ett väggfäste till tv:n och en vägghylla att ha förstärkaren och dvd:n på. ooohh, d kommer bli så underbart fint här!

dagens: min underbara pojkvän.

MÅNDAG

idag hände inget särskillt. jobbade kväll och var ute på kör-rundan hela kvällen. d ända speciella som hände var på min matrast :) d va den dagen d!

å d får även vara dagens!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: