att göra och att låta bli.

2010-11-04 / 21:23:16

att göra : sluta äta godis.

att låta bli att göra : köpa hem godis.

att göra : måla klart dörrlisterna i vardagsrummet.

att låta bli att göra : hitta på nya projekt.

att göra : skriva ner alla ideer, för att göra dem när allt annat är klart.

att låta bli att göra : starta nya projekt innan de gamla avslutats.

att göra : tänka ett steg längre än vanligt.

all låta bli att göra : irritera mig på folk ja inte kan påverka.

att göra : fortsätta med min "träning"

att låta bli att göra : hitta på ursäkter för att slippa.

att göra : börja planera upp min vardag igen.

att låta bli att göra : låta mig påverkas av andras åsikt.

att göra : sluta stressa.

att låta bli att göra : göra saker i sista minuten.


undrar hur mycket av detta ja håller till helgen är slut ??

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: