han ger mig allt ja kan önska :)

2010-11-07 / 22:18:38
och dessutom lite till. denna mannen håller ja hårt i kan ja lova. han har idag, nu i kväll, för en liten stund sedan varit iväg och köpt och hämtat hem en frys till mig!!! kunde min helg på något vis varit bättre? ny spis, ny fläkt, ny frys!!! allt på samma gång!

idag har vi inte gjort så mycket trodde ja, men nu när ja tänker efter har vi varit ganska upptagna idag. på förmiddagen var vi i kalmar å kollade lite saker, hittade inte d vi skulle ha, men en trevlig tur blev d ändå :) sedan hem till johans föräldrar och äta KROPPKAKOR :) så jädra gott. vi var där en stund och ja tog en kopp the medan lars och mari-anne drack kaffe. sedan hem å göra typ ingenting i en timme, sedan åkte johan iväg och jag gick en promenad me finaste emelie :) så skönt och trevligt. massa skvaller och skratt som vanligt.

när ja kom hem så hade johan varit och köpt ett frys skåp till mig...ja blev så glad. SÅ SKÖNT!!!
just nu håller ja på att laga lite mat på min nya spis, och sedan ska ja gå ner i källaren och torka ur min nya frys. :) ja e npg världens lyckligaste tror ja :) ja, okej då, sakerna e inte splitt nya utan begagnade, men väldigt fina och väldigt funktionella och väldigt mina :)

nu är julen räddad :P ja kan baka pepparkakor, lussekatter, vanliga bullar, baka kakor, ha mat hemma, å kanske ett paket glass eller två :P

mitt liv e så underbart..kommer nog lägga upp bilder i mon för nu i kväll orkar ja inte

dagens: äntligen kan ja handla som ja vill :P mat då alltså :) TACK SNÄLLA, UNDERBARA, FANTASTISKA JOHAN FÖR ATT DU GÖR MITT LIV SÅ UNDERBART!!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: