ibland blir man bara så arg...

2010-11-15 / 22:55:04
...på hur orättvist livet kan te sig för en del. har verkligen förståelse för familjen som fått utstå denna hämska händelse. d e fruktansvärt och utan att ja känner familjen (vet bara vilka d e) lider ja med dem. skänker mina tankar till er den närmaste framtiden...

idag har varit en bra ledig dag. upp å sätta igång tvättmaskinen. slipade listerna i vardagsrummet, tog en liten paus och mötte emmy på stan för en fika å massa prat :) så underbart kul att höra om bebisen å allt annat också:) d får vi göra om !

sen handla lite smått å gott, hem igen och skiftar tvätt, fortsätter med slipandet av listerna, lagar lite mat, äter maten, ut på en timmes promenad, hem igen och diskar, och nu sitter man här och försöker få ihop ett inlägg lite snabbt så man inte sitter me d när darlingen kommer hem från jobbet.

funderat på några saker under fikat me emmy. tänk att d snart gått ett helt år sedan älsklingen och jag blev tillsammans och inte ett gräl. har inte fått höra hur trög, blåst, korkad, värdelös vidrig eller vilken bitter jävla fitta man är :) älskade underbara johan!!!

tänk att mannen som skulle förändra mitt liv, min syn på mig själv och min syn på kärlek och förhållanden fanns mitt framför näsan på mig i alla dessa år och bara väntade på mig :) ja e världens mest lyckligt lottade människa tror ja. tänk att uppfylla en dröm, och få resten på köpet. han e bra magisk min man.

nu står snaxen i ugnen å hjärtat mitt e hemkommen. livet är fantastiskt. och även om ja undrar ibland exakt NÄR ja blev heltids hemmafru, fast ja har ett heltidsjobb utanför hemmet, så klagar ja verkligen inte. jag älskar verkligen ALLT med mitt liv. från att bli gosad och kelad av min man, till att diska, plocka, dona, tvätta, städa, fixa och förmodligen diska och städa igen. älskar att ha johan vid min sida i vått och tort och vardagen är näst intill lika underbar som allting annat. ja har under detta året aldrig kännt mig underskattad eller ouppskattad för d ja gör.

dagens: har följt mitt schema slaviskt idag och ligger nu till och med FÖRE!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: