kan man bli annat än överlycklig?

2010-11-01 / 17:55:48
har precis kommit hem från en underbar lång promenad. slängt i den sista tvätten i maskinen och får sedan åka iväg för att hämta pellets eftersom det tydligen är slut och min kära sambo inte har fixat detta typ igår, eller i dag på förmiddagen...nåja, väl hemma igen fyller ja på och går ner i källaren...bara för att se att den FÖRBA**ADE PANN-JÄ**EN har stannat!!!

ja, jag e en aning irriterad MEN, som ni alla förhoppningsvis lärt er av mina utsvävnigar, har det garanterat gått över om cirkus 30 sekunder.

nåja, ja får väl gå ner i källaren och starta om den där FAAN-tastiska mackapären som ger mig varmvatten när ja alldeles strax vill gå och duscha :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: