ledig dag

2010-11-11 / 21:30:18
idag har ja varit ledig från jobbet. det betyder att ja i morse fick besök av min syster och vi drog till kalmar. gick en stund på hansa citty. där hittade ja ett par skor ja kan ha på jobbet i höst och eventuellt i vinter också. sen köpte vi farsdag pressent till pappsen och loppan flörtade in sig hos butiksbiträdet :) hihi

 

efter d tog vi ett ganska långt besök på media markt. efter mycket velande köpte ja julklappen johan och jag har sett ut till oss. och när ja kom hem var ja ju så klart tvungen att pröva den eftersom ja dessutom skulle laga mat till johan så passade ja på :)



d blev ju bra :) kanske hade i pommesen en stund för länge, men annars va den kanon. inget fett, ingen pass, ingen uppvärmning innan. kalas bra :)

 

sen efter maten hade ja lite tankar som snurrade å för att inte bli alldeles yr i skallen ställde ja mig å bakade :) underbara mockarutor :)

d blev ett par över som ja kunde stoppa i små lådor och frysa in i min nya frys :) hihi

 

dagens: kakbak :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: