lördags mys på egen hand...

2010-11-13 / 21:56:43
hur ofta händer d nu för tiden? typ aldrig. johan har väl varit iväg någon gång när ja ska jobba, men d här e verkligen en ovanlighet. varför? ja? jo?. för att ja jobbar långpasset i morgon, johan är ute på raj-raj i kalmar å kommer förmodligen vara odräglig när han kommer hem någon gång i natt :P

men till ovanligheterna hör också att, för allra första gången i hela mitt liv, känner ja inte den där tjurigheten som ja brukar göra varje gång annars. vet inte vart den tagit vägen, men den är inte här ialla fall. ja brukar vara grinig kanske dagen innan redan, men inte den här gången. känns lite lustigt, men ändå bra.

har jobbat dagpass idag, och efter det åkte ja hem å lagade lite mat, sedan skulle johan ner till jobbet å visa natten något så då passade ja på att åka hem till mamma å pappa. där bytte pappa å ja däck på min bil..eller ja, mest pappa. sen kollade ja oljan, kylarvätska, spolarvätska och bromsolja/vätska ? haha, vet inte ens va d heter, men allt va som d skulle.

sen hem igen och fick för mig att baka. har nu bakat en sockerkaka och 12 chokladmuffins. sen gjorde ja lite dipp som ja ska trycka i mig nu när ja sitter här alldeles ensam, och faktiskt inte mår skit piss dåligt. har som sagt d långa passet i morgon, så ja ska vräka i mig lite gott nu, och sen krypa ner i sängen me en alldeles underbar bok :)

dagens: känslan av trygghet även att älsklingen inte e här :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: