måndag...

2010-11-29 / 21:46:45

en kort resume av dagen innan ögonen trillar igen..jobb jobb jobb...hem laga mat, äta mat. se en film. somna ett par gånger...blogga och sedn sova i sängen.

har snöat idag också. johan e ledig hela veckan. inget golv laggt idag. ja, jag e grinig för d, men e man bortskämd så e man...bortskämd å envis å ja e fruktansvärt irriterad på mig själv för att ja e d!!!

hade ju så klart hoppats på att d va färdigt så man slipper bo på en byggarbetsplats...d e skitjobbigt att ha allting uppstaplat överallt...ska visa imon..kanske...d e hämskt så ja kanske låter bli för d e så pinsamt...

dagens: kärlek...ren å skär kärlek...till min underbara pojkvän. för att han står ut me mig :P

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: