mobilblogga??

2010-11-26 / 18:16:41
har längt funderat på om man kan skicka inlägg via sin mobil...och visst kan man d. om man inte har 3 som operatör...jävla skit 3. kommer inte ta många veckor innan fröken bytt operatör kan ja meddela...fröken har nu invigt julen, för idag har ja tänt adventsljusstakarna i fönstrena :) d e så himla vackert å ja ville så gärna skicka en bild hit och visa er, men som sagt...jävla, fucking 3!!!

hur som haver, nog klagat på ett tag, för nu e d HELG!!! darlingen ligger å halvsover (?) bredvid mig i soffan, och jag sitter här. vi väntar på att vi ska åka ner till victoriahallen å hejja fram våra nybro- vikingar. hockey, hockey, hockey!!!!

längtar galet mycket till söndag...varför? dels ska golvet i sovrumet äntligen läggas och jag ska med eller utan sällskap in till IKEA å inhandla min sovrumsmöbler...äntligen!!!

en annan reflektion ja gjort idag...good damn va långt hår ja fått...har ingen aning om hur d gick till, men shit va d har växt den senaste tiden. kan kanske bero på att ja alltid har håret uppsatt på jobbet och att ja sällan kammar håret :P hihi, d e ju bara onödigt eftersom d alltid sitter uppsatt i nacken på mig och jag har mössa på mig. haha

hmm...45 minuter till match start...kanske ska gå å byta kläder och göra sig iordning ?  nu e d hockey!!!!

dagens: d snöar fortfarande :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: