slappdag...

2010-11-27 / 23:18:03
en lördag i total slapp-anda. har inte gjort ett jota idag. skäms nästan för att ja inte ens diskat. min bonussyster å ja skulle ta fina vinterkort idag, men eftersom ja e så jäkla seg, så hann d ju bli alldeles för skumt innan ja var färdig, så d sket sig ganska bra. vi bestämde oss för att göra ett nytt försök i morgon, så vi får väl se hur d går.

i morgon kommer förhoppningsvis bli en toppenbra dag! johan och hans pappa ska börja lägga golvet i sovrummet. jag och en vänninna ska åka in till Ikea och köpa mina möbler till sovrummet. sedan ska systra mi å ja försöka komma iväg å ta lite vackra vinterbilder :)

dagen har varit mysig även fast ja inte fått nått gjort. har gosat me min älskling väldigt mycket idag. tänkte att d e lika bra eftersom ja ska försöka att hålla mig borta så mycket ja kan i morgon så att johan och lars kan få arbeta ifred. ja kommer bara vara i vägen och bli frusrerad och stressa johan om ja e hemma, så ja ska försöka spendera dagen utanför tomtgränsen :P haha

nu blir d mer mys med min älskade johan...

dagens: det snöar fortfarande <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: