söndag.

2010-11-14 / 18:08:31

tusan va trött ja e. men ja måste ändå berömma min stora kärlek. han va kanske inte ljudlös när han kom hem i natt runt två, men han gjorde inte mycket väsen av sig <3. ja har ju faktiskt sovit ganska bra i natt trotts allt. men alla godsaker ja åt igår, gjorde ju så klart att ja fick ont i magen. men gott va d :)



idag har dagen på jobbet flytit på ganska bra. vi har till och med hunnit unna oss våfflor till halvtrefikat. fina grejjer. å d e ju faktiskt fars dag idag, så stort grattis till min kära pappa, johans pappa, farfar och alla andra pappor där ute i vårt avlånga land. ja var ju hemma hos min pappa igår å gav han farsdag pressent. lite överraskad blev han allt :)

nu är snart "dödenshelg" överstökad för den här gången. skönt som tusan. nu e d snart 6 veckor tills man ska på d igen. i morgon är ja gladeligen ledig, men som de flesta vet är ledig i min värld det samma som fullspäckad. nu ska vi äntligen sätta fart med sovrummet och ja ska även hinna med tvätt å disk å matlagning och en fika me fina EMMY och hennes vackra mage :) så, som sagt. på min lediga dag är ja allt annat än just ledig. men d e så ja vill ha d, tror ja :P

vad har då hänt idag? inte mycket faktiskt. d blev lite livat vid våffelfikat, men annars har d varit en jätte bra och lugn dag :) men LÅNG! har nu varit på jobbet ca 11 timmar och jag har tre timmar kvar, så ja e ganska seg just nu. men d har gått ovanligt bra denna helgen faktiskt. men nu längtar man verkligen hem till kärleken och lite mys...ja, för så där himmla mycket mys hinner ja nog inte med innan ögonen trillar ihop i kväll. men ja tror ändå att ja ska försöka äta lite gott när ja kommer hem. ja tar ju ändå "helg" då :)

dagens: våfflor och kärleken.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: