träningen är officiellt...

2010-11-02 / 23:16:34
startad? jo. ja. visst.så kan man nog säga utan att ljuga :) veckan startade bra. ja gick ut sten-hårt och hoppas att ja håller hela vägen in till mål. kan all denna energi bero på mitt craving för att veckohandla???

ja, varför inte. man brukar ju få lite extra energi av att man blir glad, så ja får nog ge lite kreddit till vår "nya" frys och spis :)

tog en rejäl promenad tillsammans me bonus syster efter jobbet. och har även gjort några sit-ups...likadant igår och i mon å resten av veckan hoppas jag ska gå i samma galna anda. d va härligt att komma tillbaka till jobbet efter en dryg vecka hemma. som vanligt fullt upp. men va gör väl d? vet även vad ja ska laga för mat i mon. tanken är att ja ska ut å gå en långpromenad på förmiddagen, sedan hem å laga mat och äta och sedan åka till jobbet.

ja hoppas att ja kan följa planen eftersom ja verkligen har planerat för att ja ska kunna följa den denna veckan. nåja, ja missade ju så klart att ställa mig på vågen innan ja vandrade iväg på min jakt efter min kropp :P oj, så dramatisk ja låter :) ja bjuder på d, för ni som känner mig, vet nog lika väl som ja, att planen troligen kommer att bli mindre och mindre seriös för varje dag som går. därför har ja ett hemligt vapen :) johan :P pepp pepp darling :)

nu ska ja frossa i dippade grönsaker :) för d e ja värd :P haha, btw, johan har släpat ut bäddsoffan idag me :)

dagens: planeringen...måste bli planeringen, för d händer sååå sällan :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: