söndag

2010-11-21 / 21:28:43
sov extra länge idag också..typ till halv tio tror ja...men sen va d upp å igång. har nu målat helt klart i sovrummet och d blev nästan exakt som ja hade sett d framför mig innan ja började :) kalas bra. där kommer ja sova bra. nu ska bara golvet in och golvlisterna upp, sen e d klart för inflyttning..vilket leder mig till nästa problem...

jag har så länge velat ha sängramen malm från ikea i vitt, men tror ni att den huvudgavlen ja vill ha finns i vitt då? självklart inte..jävla skit ikea !!!

den här sängen vill ja ha, å om man vill ha den så här så finns den i vitt...

men om man vill ha den huvudgavlen som jag vill ha så finns den INTE i vitt...

jävla skit ikea!!!

så nu får ja ägna min söndag kväll åt att hitta ny sovrumsinredning på IKEA

ny sängram, nya byråer, nya säng bord...bläää.

nåja, ja blev ialla fall nöjd me färgen på väggarna :)

före målning såg d ut så här:         och efter ser d ut så här:

                       


                      

                      

d e lite skillnad om ja får säga d själv. nu ska bara d underbart fina golvet läggas och jag ska försöka lösa den stora möbelfrågan inom en snar framtid, sen e julen räddad. nu kan ja ju faktiskt börja kika lite på vad som ska upp vart till nästa helg :)

dagens: en hel vecka före i tidsschemat. bra jobbat fröken lat :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: