a missing day?

2010-10-03 / 11:24:57

hela dagen började med att klockan ringer precis när ja somnat. nä, ja skojjar inte, kollade klockan en kvart innan den skulle ringa, å DÅ som först trillade ögonlocken ihop. andra natten i rad utan sömn. sen iväg till jobbet. sen hem till världens underbaraste sambo, vi han med LITE kärlek innan ja drog iväg till världens bästaste ajax på inflyttningsfest :) hade verklingen jätte trevligt å humöret var på topp. sen va jonna så underbart snäll att hon körde mig, gumpa å en kille till, ner till milles. där mötte ja upp mitt livs kärlek igen och vi hade riktigt riktigt trevligt :)

även om gårdagen var underbar på alla sätt och vis, så e d idag en sådan dag när man upprepar orden "aldrig mer" ett par gånger kan ja meddela...haha....nu tror ja nog att ja ska lägga mig i sängen en stund igen. huvudet e inte i toppskick idag :)

lördagens: d e sjukt underbart att kunna gå ut å festa tillsammans med min pojkvän, utan att det blir bråk å tjaffs :) ja ÄR lyckligt lottad, ja vet :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: