bloggar, bloggar, bloggar

2010-10-06 / 18:23:17
åh ja har verkligen blivit fast i bloggträsket...älskar verkligen att läsa om vad mina vänner (och personer ja inte har en aning om vilka de är) gör, även om ja vet vad de gör eftersom ja pratar me dem...d e så frustrerande, men så fort ja slår på datorn, går ja in på min blogg, och sedan går ja från toppen och ner och läser alla bloggarna jag länkat till, + ett par till som ja inte har länkat till än, men som är på gång...d e helt underbart att läsa, men d tar tid.

nu har ja tyvärr inte tid att sitta här längre just nu, ska klä om mig nu och om en timme cirkus ska ja vara borta hos emelie (enongoglola-bloggen) för en trevlig kvällspromenad.

kom bara på nu, att ja skulle ju haft lite "hemma-spa" när ja kom hem från jobbet....lägga ansiktsmask, plocka och färga ögonbrynen, köra en ordentlig hårinpackning, fotbad och KANSKE måla tånaglarna...men d glömde ja totalt bort...fick en FIN-FIIIIN ide från älskade ajax när ja pratade me henne för en stund sen :) älsklingen å ja "firar" 10 månader idag och ja vill verkligen göra något speciellt...hihihi...ja blir faktiskt lite fnittrig, men d ska nog bli uppskattat :)

på återseende :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: