fattar ingenting..

2010-10-22 / 19:44:24
hur grinig som helst va blogg.se igår...å nu e allt försvunnet när ja loggar in...mycket mystiskt..skitsamma.

idag har varit en jätte tråkig slappdag. ja gillar verkligen inte såna dagar, vill göra nått vettigt ialla fall...ja som hade så stora högtflygande planer...pankaka blev d av allt :(

här är en litsta på saker ja vill..

* bli blond!..men ja ser så dum ut så ja vågar inte...
* ha en motorcykel...men d händer väl aldrig...
* ha färdigt sovrummet...men d blir ja väl aldrig klar med...
* ha koll på vad jag tänker, vad ja säger och vad ja gör...men d
lär väl inte vara någon risk att ja  lyckas med...
* få hem mina nya glasögon, för nu orkar ja inte me huvudvärken längre
* få en platt mage igen...ja, vet att d bara e å träna, men ja orkar inte...


ja vet ju att många av grejerna bara e att "göra" att "ta tag i" dem, men ja vet inte varför ja inte gör d. jävla lat e va ja e...typiskt.

har varit på en promenad idag visseligen, men d e också allt :( fan va värdelös ja e.

ikväll ska ja köra hem min bror från skogen eftersom släkten firar honom å syrran ikväll. å ja börjar nog eventuellt få en liten ide om vart min lilla digitalkamera är...kanske...får se när den dyker upp. nu tror ja nog att ja måste laga lite mat, för magen skriker..

dagens: d enda ja gjort e ju promenerat, så d får väl bli d då :)
Kommentarer!
Postat av: Jonna

Jag har oxa en lang lista men du vet att det ar en borjan iaf haha kram

Kommenterat - 2010-10-23 / 02:27:52  | URL - http://jonnawalden.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: