fortsätter med helt meningslösa saker

2010-10-27 / 17:47:50
misstänker att någon e ganska nyfiken på mina nya glisser...har ju inte visat dem eftersom ja fått hålla mig hemma. så i ren tristess har ja köst detta på ett roligt sätt idag :P

     



 



haha...helt kassa bilder ja vet, men ja tyckte att det var lite roligt om d såg ut som att de var gamla å lite slitna.

så ser ja ut...man vänjer sig nog vid hur man ser ut tror ja :) de få som sett mig, tycker inte att d e så illa, så man får väl hoppas att de inte ljuger :)

någonting annat har ja faktiskt inte gjort idag. har varit gräsligt lat och har egentligen dåligt samvete för d, men som min kloka mor säger, ibland måste man verkligen vila också. d e ju faktiskt väldigt sällan som ja faktiskt inte gör något.

så, d får bli ett kort inlägg idag, för ja vill verkligen inte sitta vid datorn hela dagen OCH kvällen...

dagens: jag har faktiskt vilat för en gångs skull :)

Kommentarer!
Postat av: .

Du är jättefin i dom Fridah :-)

Kommenterat - 2010-10-27 / 23:26:08
Postat av: Amelie

fan vad du passade bra i glasögon!!! sista bilden är du supersnygg på!

Kommenterat - 2010-10-28 / 01:02:52  | URL - http://ihuvudetpaamelie.blogg.se/
Postat av: fridah

tackom :)



amelie, d ska bli så kul när du kommer ner till jul :)

Kommenterat - 2010-10-28 / 20:20:50
Postat av: Amelie

Jaa det ska bli super roligt!!! :) jag längtar så!! :)

Kommenterat - 2010-10-28 / 23:18:54  | URL - http://ihuvudetpaamelie.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: