snabbis.

2010-10-18 / 22:43:56
kör en snabbvariant medan födelsedagsbarnet springer genom duschen...

dagen har varit stressig, mycket pusslande med insatserna och tiderna. eftermiddagen hade vi utbildning om lyftteknik. väldigt välbehövligt. roligt och intressant var d. sedan hem och vända. ut på lång rask promenad med mamma lotta å syster sofie. härligt! mycket skratt å fnitter blev d. sedan hem å diska, städa, fixa å dona lite.

johan har som sagt precis kommit hem å står i duschen..eller gjorde, så nu blir d inte mer idag.
måste ju fira min lilla älskling ordentligt nu på hans 35-årsdag <3

dagens: underbara liv. känns som att jag lever min dröm. älskar johan, älskar min familj, älskar min vänner,ÄLSKAR MITT LIV!!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: