söndag igen..

2010-10-31 / 22:22:06
förstår inte vart tiden tar vägen...veckorna går i sådan fart att man knappt hinner blkinka. igår som sagt var ja på kalas. helt underbart. trevligt och jättegod mat. tävlingar och dans. en helt perfekt kväll med ett par få ord. och självklart, som alla bra fester, vart d drama på hög nivå. själv satt jag helt fokuserad i ett av många intressanta diskussioner och missade hela grejjen, men "never the less" det inträffade.


födelsedagsbarnen Linn och Sofie längst ut vid bordet.

ja höll mig på en lagom nivå (d e d bästa me dessa tjejerna, man känner inte kravet att hinka i sig om man inte vill) och har inte varit bakis idag alls. lillasyster å hennes vita monster kom och drog ut mig på en promenad. d tackar vi för. så skönt va d. inte alls så kallt idag faktiskt. sedan åkte ja hem till Ajax en liten sväng. hon va lite nere, och d e förståligt. vet precis va hon går igenom nu...stackars

ikväll har ja betalat räkningarna, lagat lax och samlat vuxenpoäng genom att sätta in alla papper i pärmar. räkningar i en pärm och bankpapper i en pärm. oj va ja e duktig :)

kolla in den snygga tapeten bakom mig :)


dagens: promenaden med lillasyster å kasper.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: