tisdag

2010-10-05 / 23:20:45
en helt vanlig sketen tisdag utan några som hellst spännande inslag. lite trist, men ändå ganska skönt. har suttit vid datorn mest hela dagen idag och rätat till våra insattsplaneringar och skrivit ut dem å fixat å donat. har så klart sjukt ont i huvudet efter en hel dag vid skrivbordet, men d va ganska skönt ändå, för ja e så grymt förkyld, men inte tillräckligt för att kunna vara hemma...

får väl se om d bryter ut eller inte. förmodligen gör d väl inte d, utan ja får gå å va "halvsjuk" ett par veckor till innan d lägger sig. somnade en stund när ja kom hem från jobbet idag. och när ja vaknade sen, fick ja för mig att fixa lite "mys-faktor" i vardagsrumms fönsterna...satte dit mina lila kvistar med små lampor i och sedan ett par ljus. de ser typ ut som steainljus, fast d e elektriska. jätte mysigt.

sen blev ja dödligt sugen på kaksmet, så ja fixade ihop lite muffins-smet och johan fick 6 stycken muffins nu när han kom hem. resten av smeten ligger i min mage som mår allt annat än bra just nu...blä

d va ungefär vad jag hann med idag. får se om ja orkar med mer i mon...

dagens: höst-mys-faktor 32 :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: