toppen lördag

2010-10-09 / 22:44:37
har haft en sjukt bra lördag. började me en ordentlig sovmorron, massa mys me älsklingen och allmänt välbefinnande. efter en stund fick johan sms från anders, som undrade om vi ville följa me till ikea. å d ville vi juh så klart. så, in i duschen lite snabbt. shit vilket långt hår ja fått...helt galet. sen iväg till kalmar då. började besöket i storstaden me att äta kina buffe på Thai Silk och sedan åkte vi in till ikea. gick där å skrotade en bra stund. kikade lite på garderober till våra kläder som inte får plats. hittade ett par fina å stora garderober, tyckte jag, men johan bara skakade på huvudet. mina kläder fick minnsan inte platts där :P men ja tror att vi hittade en som skulle kunna funka tillslut.

hittade massa annat också som ska inhandlas vid ett senare tillfälle. så klart hade de plockat fram JULSAKERNA :) har hittat lite saker som vi bara måste ha till jul iår. haha, johan får spader på mig tror ja. har även fått lite ideer på annat smått å gott.

när vi kom hem försvann johan till zoran tror ja d va. jag fortsatte mitt desperata å något patetiska letande efter mina hårförlägningar. utan resultat så klart. så som vanligt när ja ska städa, kommer ja på massa annat som bara måste göras. nu har ja ialla fall fått undan alla sladdana som låg på golvet. har skruvat upp sånna där lister som man gömmer sladdarna i å skarvat å donat, så nu e golvet SLADDFRITT :P

sen var ja ju tvungen att kolla hur bra d blev, så klockan 22 en lördag åker dammsugaren fram. ja vet, ja e lite speciell och verkligen inte som alla andra. golvet blev också skurat och mattan skakad. d e så fint här nu...i typ en dag eller två, för sen kommer ja väl på nått annat som bara måste göras å stökar till här utan att ja märker d. har även tvättat två maskiner tvätt som ja hängt upp idag. och diskat medan johan lagade mat. hemlagad kebeb..mumms.

nu blir d film mys å mat för min del, sen skulle ja tro att d blir sängen för ja e trött.

dagens: kreativiteten å envisheten kan skapa stordåd i min väörld :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: