torsdag 7/10

2010-10-08 / 22:46:55
idag fyller min moster och min kompis emma år. stort stort grattis till båda två. moster firar vi på söndag. vad har hänt idag då? svårt att komma ihåg. började jobba vid 12. va e d för tid lixom? knas. johan å ja hann ändå köra hem till jimmy å fylla bussen med ved innan jag skulle iväg till jobbet. så, nu kan d bli vinter, för nu har vi ved :) jobbet var lugnt, å allt flöt på bra. inga konstigheter alls. har försökt hitta mina hårförlängningar ett par dagar nu, men d vill sig inte alls. börjar bli frustrerad till max...inte för att ja behöver d, men bar aför att ja alltid slarvar bort alla mina saker. ja e verkligen värdelös på att hålla koll på saker här hemma.

dagens: känns bra att jobba innan jobbet :P
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: