ullared...

2010-10-04 / 22:03:58

så var den resan över för den här gången. ja kom billigt undan idag, ändå kom ja hem med ganska mycket tycker ja. ja e riktigt nöjd me alla inköpen för en gångs skull. annars brukar d vara några saker som man e tveksam på, men som man köper med sig hem bara för att...men den här gången har ja ingenting med mig hem som ja kanske inte kommer använda. jag vet att ja kommer använda allt ja köpt.

å eftersom min kära vän amelie alltid tjatar om bilder, så kommer det självklart bilder för hennes skull :) <3
 världens skönaste byxor...å snygga e de me :)
 

en scarfs... å en mössa..

en "jack-tröja".. me ludd inuti..

en lite halv tjock tröja med luva..

en ny dress med jacka och byxor som faktiskt går över höfterna...


en "slit-å-släng-mys-pys-tröja"..

vet inte riktigt när ja ska ha denna, blir förmodligen jobbet.

två par leggings med mönster, två par benvärmare, två par "arobicsockar" å  en liten väska,



sen KUNDE ja bara inte låta bli julavdelningen...hur skulle ja klara d?

blev en duk å en löpare till köksbordet..

en "korg" att plantera julblommor i, en advents-stjärna till köksfönstret å två pocket böcker.



sen va ja bara tvungen att köpa två "jul-lampor" till vardagsrummet...

 

och två ljuvligt söta lampskärmar...



ja vet att vissa bilder e kass, men ja orkar verkligen inte bry mig idag :P

sen va d ju d där me kändisar..jag såg två..eller kändisar å kändisar...jag såg;

Hans-Göran från tv programmet "lite sällskap"  

 och så klart såg vi ju morgan som jobbar på ullared. han va lika frånvarande och förvirrad i verkligheten som i tv-programmet :)

de sista två bilderna e så klart googlade :)

nu ska ja göra lite gott till älsklingen som kommer från jobbet om 20 minuter :)

dagens: SHOPPING!!!!

Kommentarer!
Postat av: Emelie

Såg Boris och Ola Conny när jag var där ;)

Kommenterat - 2010-10-05 / 09:44:40  | URL - http://enongoglola.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: