uteblivet fredagsmys...

2010-10-01 / 21:59:53
så klart har varenda kotte i sverige fredagsmys utom jag...jag jobbar. å bara för att ja jobbar händer ALLT roligt ikväll...d e konstnatten på öland, eftersom ölands skördefest drog igång idag, d e maskerad tema på milles, mickan va sugen på att gå ut, bonus syrran va i kalmar på hansa city, ja, å så e d väl en å annan som hittar på nått alldeles, alldeles underbart förståss...

men ja sä som askungen...va e en bal på slottet? den KAN ju va dötrist å tråkig å dötrisst...eller? just nu skiter ja fett i balen ska ni veta, ja har en alldeles alldeles underbar sambo som ligger här bredvid mig å bara väntar på att få gosa å mysa.

eller kanske han bara väntar på att ja ska somna :P stackaren e sjuk. genom förkyld å snorig...å vi vet ju alla hur sjuka pojkarna blir...kvinnor som föder barn har ju tydligen ingenting att komma med när en kille e riktigt förkyld :P d e SSÅÅÅ synd om min lilla älskling idag, å har iofs varit ett par dagar...nysningar, snorpapper, nässray å panodil har numera blivit vardag :)

kvällen på jobbet har varit lugn å flytit på bra. d brukar d ju iofs göra kvällstid. lite segt att man ska kliva upp tidigt i mon å åka till jobbet, medan älsklingen snarkar vidare, men d e sånt man får ta ibland. nu blir d typ tio minuters intensiv mys, för sen somnar nog jag.

dagens: fick trotts alldeles för lite sömn ganska mycket gjort idag.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: