underbara, älskade, fantastiska man

2010-10-19 / 22:15:34
ja e helt slut i kroppen. å knoppen också. jobbat som en tok på förmiddagen och ett par timmar på eftermiddagen kom någon snubbe från kommunen för att...ja, jag vet egentligen inte va han ville...fördjupa sig kanske? nåja, fick sitta å lyssna på när jag och fyra till försökte svara på hans krypptiska frågor. tur att chefen va där å sträckte ut de inlindade skrynkliga frågorna. hoppas d inte var för tydligt hur trött ja var.

sen hem och ringa bonussyster. ut på en liten promenad, som slutade med att d blev två timmar. super kul. vi bestämde att vi skulle på maskeraden nu i slutet på oktober. frågan e bara vad vi ska klä ut oss till...haha,

idag har ja en "vilodag". i går fyllde världens underbaraste man år, och i morgon fyller världens bästa syster och farmor år. jisses vad tiden går...för exakt ett år sedan lät det så här..:

kreativt kaos rådde i morse kan jag säga! vi e inte vana vid så många någon av oss tror ja.

bara en toalett. där alla ska borsta tänderna samtidigt. där alla måste kissa samtidigt. där alla ska ta morgonduschen samtidigt! inte så lyckat! dessutom hade jag då lite brådis va, å hittade inte riktigt eftersom mamma hela tiden möblerar om i skåp och lådor. d e typ hennes hobby!

hundar överallt. överallt. man kan inte vända sig om ens utan att man snubblar på någon eller något! för att inte tala om att hitta mina grejer i rätt låda med...ingen organisation här inte...å alla nycklar!

ja, jag behöver väl inte säga så mycket mer!

kvällen har dock varit trevligare. jag har varit hos johan några timmar och fått må bra! så skönt!


ett år har gått och jag mår fortfarande så där bra när jag är i närheten av min johan. MIN johan. han e verkligen min!! bara min å ingen annans. ja delar honom inte med någon, jag har hans fulla uppmärksamhet och han älskar bara mig!

allting har verkligen flytit på det senaste året. jobbet, kärleken, vännerna, allt går som jag vill just nu...tänk egentligen hur mycket som hänt detta året...

ja, när man läser bloggen så förstår ialla fall jag vilket enormt jätte stort steg ut i livet jag gjort. nu vågar jag faktiskt leva. ja vet att d e ja som gjort jobbet, men saken är den, att utan min underbara johan, hade ja aldrig vågat. ja hade aldrig trott på d, ja hade aldrig orkat hålla ut. han e verkligen den som laggt grunden för mig, han e stommen i mitt bygge. min johan, min underbara johan.

dagens: promenad genom stan e bland d bästa som finns.

nu blir d ett par (en, max två) sit-ups och sedan natchos :) eller skiter ja i sit-upsen :P


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: