då var d dax igen...

2010-10-26 / 21:38:18

fasen, ja tycker inte d va så länge sen sist???

nåja, man får roa sig bäst man kan...hämtade mina glasögon idag ialla fall...vet inte om JAG e så snygg, men bågarna e snygga ialla fall :) sen ha r lyckats med bedriften som e svår att nå i vårt hushåll...jag har minsan samlat VUXENPOÄNG så d skriker om d idag. fröken präktig har börjat PENSIONSSPARA!!!

oj, oj, oj. dra mig baklänges ända in i fågelholken. ja e lika förvånad själv faktiskt. sen har ja tvättat lite me...men mest har ja gått runt och frusit...huvudet värker, benen värker, halsen värker, ryggen värker å näsan rinner non-stop...(tycker väldigt synd om mig själv :P)

så va gör man en dag när man egentligen inte orkar göra nått? jo man klipper å kilstrar lite bland sina bilder :) så här blev en del kort efter lite pyssel å knåp...



den här bilden är faktiskt bara "ner-klippt-i-kanterna" så det är en orginalbild.

   

halloween "creepy"...



några vackra höstlöv...



..trollskogen...

   

...vackra höst...



sen kom snön...

   

...om så bara för en dag...

nu tror ja nog att ja ska stänga av datorn och vila mina ögon..men d har inte varit lika jobbigt idag. d måste nog bero på glasögonen...

dagens: bara älskar att fixa bilderna jag tagit...klippa lite i kanterna å så.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: