vår dag

2010-10-06 / 23:34:41
idag e d vår dag. älsklingen å ja har varit tillsammans i 10 månader idag. låter kanske inte så mycket i andras öron, men med vår historia e d helt magiskt :) d e så galet alltihopa så, man tror inte d e sant. galet på ett helt jävla underbart sätt då så klart.

tio månader :) d e snart ett helt år för tusan :) just nu e d tio underbara månader utan bråk, skrik, elaka ord, hån och andra utstuderat elaka kommentarer. självklart har ja upplevt fina, roliga stunder innan ja blev tillsammans med johan också, bara inte lika många och lika underbart bra. å absolut inte lika ofta.

nu e ju min pojk lite speciell och inte alls som alla andra, men ja tror (eller hoppas) ändå att merparten av jordens manliga invånare behandlar sina kära lika varsamt som johan behandlar mig. honom kan ja verkligen inte jämföra med någon annan. d skulle inte vara rättvist mot de stackarna :P johan e magisk för mig. han e trygg och rolig. han e snäll och ansvarsfull. han e knasig och kärleksfull. han e varsam och intensiv. han får mitt hjärta att klappa en aning fortare och något starkare än vanligt. han får mig att le, utan att vara i närheten. han väcker miljontals fjärillar i min magen bara genom en blick.

något aom inte gör mig lika glad e mina rinnande ögon...eller mitt vänster öga ialla fall. har varit ute på promenad me emelie i kväll, å ögat har runnit konstant. har verkligen runnit hela tiden, ungefär som att ja gråtit me bara ett öga :) å killar som bara den gör d me..vad kan d vara?

shit the same...nothing can rain on my parade :P idag är en bra dag oavsett hur den varit, för d e VÅR dag idag å d e ja så otroligt glad för.

dagens: johan lundgren + fridah torstensson = sant. nu och för alltid!
Kommentarer!
Postat av: E

Det tycker jag låter som en bra idé ;) Men det svåra är ju att hitta en helg som passar alla :(

Kommenterat - 2010-10-07 / 14:16:49  | URL - http://enongoglola.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: