W.T.F?

2010-10-13 / 10:00:25

ja måste bli bättre på att hålla koll på hur d faktiskt är. trodde hela dagen i går att ja jobbade dag idag. ja hade värsta planerna för vad ja skulle ta mig för efter jobbet. ja skulle plocka upp alla äpplen å klippa gräset...jävla skit, nu jobbar ja kväll och d blir inget gräsklipp. kommer bli en lång och seg dag. vaknade med en DUNDERFÖRKYLNING...en sån där när du vaknar med ett ryck för att du inte kan andas och sätter dig upp, känner paniken komma och det tar ytterligare några sekunder (och det börjar snurra i huvudet) innan man inser att man e helt igenkorkad i näsan men att man faktiskt kan öppna munnen och andas. så vaknade jag idag. förstår inte riktigt hur d gick till, för när johan pussade på mig innan han åkte till jobet var d inte så farligt, men en timme senare vaknar ja sån här.

så nu får vi se vad som händer å sker nu på förmiddagen. att börja halv två e helt värdelöst. man hinner inte riktigt göra nått innan jobbet, å inte efter heller. solen strålar utanför fönstret, så ja får väl helt enkelt pälsa på mig å gå ut. klockan är tio nu, så ja har ialla fall två timmar på mig ute. fasen va ja hater att börja jobba mitt på dagen, denna stress det medför e gräslig. nåja, ut å göra lite nytta då. får se hur d tar sig med förkylningen.

dagens: han med ganska mycket ändå :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: