äktenskap å hockey

2010-09-26 / 21:18:18
idag har vi varit hos min farmor och farfar. de firar bröllopsdag och bjöd på planka å tårta. jätte gott va d. de har varit gifta hur länge som hälst, å fortfarande ser d verkligen ut som att de e nykära. de lägger en hand på varandras axel när de passerar varandra, de lyssnar intresserat och uppmärksamt när den andra pratar, de ler åt varandra. min farmor å farfar e verkligen en inspiration och en förebild för mig! d e så d ska vara. man ska bli gamla tillsammans och aldrig sluta att respektera, vårda och älska varandra.

Se hela bilden








när tårtan vandrat ner i magen, åkte vi hem å bytte kläder och åkte på hockey!!! d gick ju bra tillslut, men d som va mest underhållande va nog de söta små knattarna som spelade i pausen :) herre jisses så underbara. en del kunde knappt stå på skridskorna :)

   

nu blir d nog strax sängen, för i morgon går vi på d nya schemat !! spännande att se hur d blir! hoppas alla kan följa d som ska följas nu då! lycka till fröken :)

dagens: en underbar söndag me min älskling!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: