äntligen måndag

2010-09-13 / 18:11:39
hade ställt in mig på en lugn å skön dag, men så blev d naturligtvis inte. började dagen med två duschar, tre frukostar, en korg med smuttstvätt som skulle tvättas, å ett antal mediciner som skulle delas ut. typ halv tio ringer sköterskan och jag får åka. vi får hjälpas åt att få ner en man till bilen, för han kunde inte riktigt gå utan stöd och hjälp. kör ner honom till doktorn och sitter där för undersökning, provtagning m.m från 10 till 14. blev ingen lunch för min del idag inte...

äntligen hemma sen så tog ja en promenad med älsklingen, zoran å nemo, och nu har ja sån värk i min axel så ja håller på att krevera...har dessutom haft näsblod idag igen, men bara en gång, så d e nog ingen fara.

dagens: vår underbara soffa e bara så skön just nu :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: