åter igen en måndag...

2010-09-27 / 21:45:40
med stress upp till hårrötterna. nu har vi gått på det nya schemat, och det verkar vara ganska okej måste jag säga. hitintills har det inte varit några större problem. fruktansvärt stressigt så här första dagen, för man vill ju inte gärna att någon ska missas, å d e ja väldigt nervös för...att vi "missat" en insatts någonstans...ont i magen...

nåja, måndagen på schema-vecka 1 är komplett ialla fall :P ingen har blivit "glömd" idag, så starten var ju den bästa vi kunde få. det blåser grymt mycket. jag gillar inte att d blåser...blir så kusligt tycker ja, å så har ja en pojkvän som tycker d e hysteriskt roligt att skrämma livet ur mig. vi får hoppas att han inte läser detta innan vi går å lägger oss i kväll :P

huvudvärken vill inte släppa och jag har gått hela grymma dagen å frusit som en hund...skakat å huttrat...näsan vill inte heller sluta grina, den rinner å kliar så ja nyser hela tiden. halsen har också börjat värka, men ja ger mig inte...jag ska inte bli sjuk. ja vill inte. ja kan inte. ja har inte råd, jag har inte tid...

när ja slutat jobbet idag, åkte ja å handlade lite mat å sen hem å lagade till det å åt tillsammans med älsklingen. vi tittade på filmen SALT och den var faktiskt riktigt bra. lite smått läskig emellanåt men ja e ju lite löjlig så d kanske bara e ja som tycker.

riktigt höst rusk väder ute idag, men inte hindrar d min älskling från att traska runt 6 kilometer i svartbäcksmåla! ja e så otroligt stolt över honom. han e så målmedveten å tålmodig. så om d e någon människa i denna världen som skulle kunna stå ut me mig resten av sitt liv, så e d johan :)

dagens: lugnet som infinner sig inombordsnär jag är i famnen på johan!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: