ber en stilla bön...

2010-09-08 / 22:03:24
tänk va man hunnit me att göra idag...vaknade i ganska skaplig tid, men låg kvar å kikade in min älskade underbara man som låg bredvid mig ett tag...att man kan bli så genomlycklig bara genom att se på människan :)

sen upp å vakna till liv, iväg å handla me MITT NYA BANKKORT!!! d e så vackert ska ni veta :) å d funkar super bra me kan ja tala om :) hem å lastar ut matvarorna ur bilen, in i kylskåpet, ut till bilen igen å fyller den me diverse skräp, glasflaskor i alla former, storlekar å färger, opantbara ölburkar, glödlampor, batterier, plast å ja vet inte vad...sen truga in darlingen i bilen å susa bort till återvinningen me allt skit...

sen hem igen å laga mat, äta å sen cykla iväg till jobbet. på jobbet händer i stortsätt INGENTING i kväll...hur okul som hellst...cykla hem i skummet, vilket e otäckt i sig, å ber en stilla bön att ja ska slippa de där äckliga sakerna på åtta ben ikväll...

peppar, peppar, ta i trä...än så länge verkar gud ha hört mig :P

nu e fröken hungrig å ska faktiskt se om d finns nått att trycka i sig :)

dagens: lite ordning på torpet har vi ändå !
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: