hur man vänder sitt liv på ett år!

2010-09-30 / 11:24:24
sitter här nu på min lediga dag, som kommer ägnas åt städ å plocka skulle ja tro...hittade min kallender från förra året å när ja läser den får ja lite flshbacks :)

den första februari 2009 var ja på bio me emma, tedde, ludde å mamma...vi såg " disco-daggarna" :P
den 6 feb, hade ja storstädning hos lillebror :) d behövdes :P
den 18 feb gick den förbenade fläcktremmen av i saaben...den 21 mars köpte ja min opel astra i kalmar :)
den 26 mars kom grindarna till bilen...
den 28 mars hade jesse å hanna maskerad i qvarnaslät...jätte roligt, men ja fick inte vara där så länge :(
den 10 april 2009 var ja ute för första gången på dööö länge :) twenitynine blev d :P
den 25 april var d cruising i nybban, men d fick man inte va me på, men ja spårade med nova istället :)
den 6 maj fick ja antibiotika för visdomständerna första gången...
den 8 maj var d nybro marknad. (gick ej :( står d efter)
den 20 maj tog min älskade lillasyster studenten. d firade vi ordentligt, å hon sov över :)
den 22 maj slutade ja me mina....
den 30 maj var ja så klart schuför till spring brake i kalmar...massa bråk om ja inte minns fel...
den 9 juni tog min kusin matilda studenten :)
den 17 el 18 juni stängdes en respirator av :( (micke)
den 26 juni fick ja antibiotika för andra gången mot visdomständerna
den 27 juni var familjen i high chaparall å kollade western tävlingarna...å när ja kom hem var d svensson, svensson i krusenska trädgården i kalmar...
den 28 såg vi transformers 2 på bio...
den 8 juli 2009 fick vi lägenheten i paradiset...
den 5 augusti 2009 var flytten klar.
den 7 aug var det kräftfiske i hyltan
den 8 aug drog freddstock av staplen...
den 22 augusti 2009 hade vi bröllopsdagsfest för mamma å pappa :)
den 29 augusti var nästa gång jag fick dricka alkohol. vikingfesten å en helt under bara kväll med min underbaraste MICKAN!!!
den 5 sept hade vi den årliga släktgrillningen.
den 8 sep började nova må dåligt på riktigt. den kvällen kräktes hon blod...
de följande veckorna står d mest bara bråk, bråk, bråk...
den 16 oktober var ja ute med mickan å ajax på hotellet i nybro, å vi vet alla vad som hände å sas den kvällen...
den 18 okt fyllde johan år och jag flyttade ut från lägenheten i paradiset å hem till mamma å pappa. d bästa ja någonsin gjort!

här efter börjar mitt liv...
20 okt syrran å farmor fyllde år
21 okt höstfest på jobbet
23 okt blir gaddad av micke
24 okt härlig biltur med johan
25 okt flyttade pappa å ja in min säng så ja slapp sova på gästsängen
28 okt va ja på bio me manne.
29 okt åkte johan å ja till kalmar å shoppade
31 okt flyttade manne till norge, iofs inte så roligt, men ja hade ändå fått min bästa vän tillbaka
1 nov fyllde lillebror år
hela veckan efter var ja hos johan
7 nov var ja på sandra me bill å johan körde :)
11 nov fick moster veta.
13 nov va ja på chilli me sofie
27 nov flyttade vi de sista av mina saker i förådet i paradiset, å me detta var d kapittlet i mitt liv över
28 nov hade manne ledig helg å kom hem till sverige så vi tog en härlig promenad i skogen :)
den 6 december 2009 blev johan å ja tillsammans officiellt!!! världens underbaraste dag någonsin!!!
22 dec fick ja veta att ja skulle få en fast tjänst på 100%
å från den 6 december 2009 är mitt liv en komplett saga!

tänka va lycklig man kan bli:)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: