inte så mö..

2010-09-11 / 21:23:47
idag har d verkligen inte hänt så mycket. johan och zoran var ute i svartbäcksmåla i morse å sprang/gick igen. andra dagen i rad, å fröken e SÅ STOLT!!

jag har försökt räffsa ihop d sissta gräset, men skaftat å räffsan sitter inte ihop. så de delar på sig hela tiden...johan får lösa d tills i mon. har även idag plockat äppel som fallit från träden. diskat å handlat mat. vi åkte hemifrån samtidigt idag, jag till jobbet och johan till karlskrona på cruising. d e så typiskt att d infaller på mina jobbarhelger. hur svårt kan d va att missa var tredje helg? ggaahh!!

får se hur mycket man får sova i natt, å när darlingen behagar komma hem :) varför blir ja alltid mest kramsjuk när han inte är hemma? :P jaja, d e ju inte så att ja aldrig e d annars precis. e alltid grymt kelen å gosig med johan :) min man :) jag har verkligen haft världen tur som fått en så underbar man i mitt liv, love love love...

i mon blir d jobb igen, men bara en dagtur. skönt d, för sen ska d gosas :)

dagens: när ja vaknade med johan tätt intill mig :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: