lördagen den 25 september 2010

2010-09-26 / 21:08:26

idag har bonus syrran å ja varit ute å fotat höstbilder...blev så där bra, va lite för varmt tyvärr, men några fina kort blev d allt! d va skönt att snacka lite skit å fnittra som bara vi gör! mycket trevligt!!!

   



   



   



   

sen efter ett par timmar med kameran, tog jesse å ja en tur i skogen för att leta svamp..men vi hittade inte så mycket, d va mest fnitter å snack men d va väldigt trevligt faktiskt :)



sen va d massa mys me älsklingen hela kvällen :) lovely.

dagens: umgås me syrran e aldrig fel :)

Kommentarer!
Postat av: Sofie(bonussyster)

gud vad bilderna på dig blev bra gumman!Men undrar om du har fler bilder på 'moi'som du kan hjälpa mig att redigera så vi kan lägga in dom på fb=)sen så skulle jag gärna vilja ha några till mitt kollage.....För du är världens bästa bonus storasyster och bästis!Jag finns för dig föralltid!Massa kramar

Kommenterat - 2010-09-28 / 21:09:31
Postat av: Sofie(bonussyster)

gud vad bilderna på dig blev bra gumman!Men undrar om du har fler bilder på 'moi'som du kan hjälpa mig att redigera så vi kan lägga in dom på fb=)sen så skulle jag gärna vilja ha några till mitt kollage.....För du är världens bästa bonus storasyster och bästis!Jag finns för dig föralltid!Massa kramar

Kommenterat - 2010-09-28 / 21:10:48
Postat av: fridah

hehe...ja kan nog tro att d finns ett par bilder till på dig sötnos. and the same goes fore you!!

Kommenterat - 2010-09-29 / 18:19:09  | URL - http://funbyme.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: