morden i nybro..

2010-09-07 / 22:24:54
ja har blivit en kallblodig mördare..å även om ja tycker d e skitäckligt å vidrigt å tårarna sprutar på mig, så känner ja mig ganska nöjd me min insats nu ikväll...

fick för mig att gå en promenad vid åtta ikväll, men mörkrädd som man e, kom man inte så långt. ja höll mig inom tomtgränsen hela tiden. haha. ja pysslade lite i trädgården istället för att stressa upp mig med en promenad i skummet. plockade upp alla äpplen som faller från träden stup i kvarten, 

                                 

vattnade mina höstblommor,

 



 samlade ihop krukor som inte används, tände lite ljus,

 




ordnade min djungeltrappa å dokumenterade me kameran.



när ja kände mig nöjd efter en timme å skulle gå upp för trappan å in i huset höll ja på att få hjärtstillestånd.

japp EN ÄNNU VIDRIGARE SAK ÄN IGÅR!!! inte fan går man förbi en sån lömsk mördarmaskin som bara står där å spänner ögonen i dig å ler ett ondskefullt leende å bara väntar på att få hoppa på dig å sätta sina vampyrliknande gaddar i dig...( tur man har bra zooooom på kameran så man kan stå jäkla långt ifrån monstret, för dokumenteras måste d juh )



...men med gårdagens lyckade mord färskt i minnet å me tårarna sprutandes, inga stolar att hoppa upp på, armarna fenetriskt fäcktandes, håret spikrakt upp, rysningar som inte är av denna värld genom kroppen å paniken hängande som ett strypkoppel runt halsen hittade ja en LLÅÅÅÅNNGGG kratta som fick aggera mordvapen ikväll...så nu kommer han/hon/den/det garanterat INTE tillbaka...moahahahaha...



kan ju förtydliga mig genom att tala om att med hjälp av krattans skaft åkte den efter fotograferingen i backen och begravdes under grus och johans cyckeldäck...hehehe....

så nu kan ja sammanfatta dagen som en bra dag :P jobbet har inget att förtälja, å kvällen spänderades som sagt ute i trädgården, nu väntar ja bara på min älskade man som slutar jobbet om cirkus sex minuter ungefär...

dagens: ja e en TUFF brud, i lyxförpackning :P
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Åh fy in i satan vilken spindel. Jag hade lipat Fridah. Jag hade inte kunnat slå ihjäl den med en kratta ens...

Kommenterat - 2010-09-08 / 22:40:55
Postat av: fridah

d tog sin lilla tid, å d va inte lätt, men I did it :P

Kommenterat - 2010-09-09 / 08:34:20  | URL - http://funbyme.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: